Gooodis!!

Här kan jag säga att det börjar ringa i varningsklockorna när det gäller alla godsaker jag får i mig i veckorna.. Jag är så sinnesjukt godissuge, hela tiden! Det är jobbigt också eftersom jag får huvudvärk om jag inte har godis hemma som jag kan äta :P Jag har tur just med att det inte stör min vikt trots att jag äter stora mängder varje dag, då menar jag att jag inte missar en enda dag i vecka :/ Dålig ovana! Men jag ska verkligen bestämma mig nu att kosten ska ändras till det bättre! :)
 Nu sover Samuel och Gabriel, vi tittar på handboll och slappar i soffan.. Jag har fyndat ett regnställ till Gabriel på rea ett Didriksson från Babyshop :) Gick inte att kopiera nån bild på det så jag får fota när det kommer :) Jättefint, och Didriksson är ju slitstarkt!! Han behöver ju nu när han börjar på dagis och allt! Samuel har haft samma sen han började och kan ha det ett tag till, men snart räknar vi med ytterligare ett växtsprång! Våra små busgrabbar <3






Gabriel fick en alldeles egen tv-dosa av sin gudmor Lisse idag <3 uppskattat!!

 Kram alla fina!! :))
Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Åååh, de där byxorna... jag älskar dom!

2012-01-24 @ 02:11:07
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Själv har jag varit godisfri sen nyår nu =) Gött för kropp och knopp faktiskt =)

2012-01-24 @ 14:28:05
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback