Godmorgon!

Imorse sov vi lite längre än väntat allihopa :) Så det blev ett enda kaos innan grabbarna lämnades på dagis! Jag vågar nästan inte tänka på hur det blir när T har två veckor bortajobb i Norge :O Puh!! Men det går väl.. Lite mycket bara med två små som inte kan klä på sig själv, äter olika frukostar pga Gabriels allergi osv. Tur att dem är så otroligt söta då så att man nästan kan bryta ryggen av sig och svettas ihjäl för deras skull utan att det gör så mycket ;) Tråkig blogg just nu, utan massa fina bilder! Jag vet, men jag har så fullt upp hela tiden, vet inte ens vad jag gör. Men jag ska bli bättre igen, det lovar jag :) Det blir roligare att fota mer också när det blir ljusare dagar och våren kommer. Roligare att fota också när man trivs där man bor.. Ja ni vet :) Ska sälja min Nikon d3000 nu iaf, undrar om det är bäst att lägga upp den på blocket eller nåt?! införskaffa en jag kan filma med också eftersom jag filmar så mycket med mobilen!! Nu ska jag fortsätta fota lite plagg, lägger nog upp några senare idag och ser vad det finns för intresse :)) Ha en fin dag alla!!
Kommentarer
Postat av: jenny

Hade du tänkt för pris på kameran då :P

2012-01-26 @ 17:09:22
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

hej ! tusen tack snälla du, detsamma till dig :) kram

2012-01-27 @ 12:28:08
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback