Fredagsmys :)

 Här hemms sitter vi och slappar i soffan, dagen har varit härlig men lite slitsam med två rätt trötta små gossar! Den här veckan har jag inte hunnit fixa och dona med städ och tvätt som jag brukar göra, så jag har helt enkelt fått tvätta idag på eftermiddagen :P Jag ogillar hushållsarbete på fredagar men nån gång får väl vara ett undantag :) Plus att jag har en älskling som hjälp mig vika också så det är inge synd om mig! ;)
 Vi har varit ute och åkt pulka och bob idag, lekt och myst inomhus och vi har hunnit med en liten shoppingtur för att fylla på kyl och frys lite :) Jag inhandlade några tidningar så kvällen kommer bestå av att ligga i soffan och ta det lugnt. Gör säkert en kopp te sen..

 Men först, kinamat :)





Mammas vackra 2-åring utomhus idag <3

 Ha en fin kväll, vad ni än har för er!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback