En tekopp om dagen!

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och en kopp te står på bordet, jag älskar te.. alla möjliga sorter! Undra om det är bra för en att dricka så mycket te som jag gör. Jag går alltid runt med en kopp som jag förflyttar runt med mig i lägenheten :P Mysfaktor!! Gabriel sover sött en stund och Samuel promenixade vi imorse för att lämna till dagis första gången efter storhelgerna :) Han är nog glad att slippa hänga med mamsen sin hela dagarna. Och nu den 16:e ska vi skola in minstingen också. Idag har jag gjort nåt viktigt, nåt jätteviktigt för mig själv och för min familj.. Jag har valt att gå till både psykolog och medberoende, kanske konstigt att nämna det här. Men jag känner faktiskt att det är ingenting alls att sopa under mattan eller dölja på något sätt. Alla runt omkring oss vet ändå vad vi går igenom och vet vilka problem vi har med vissa anhöriga. Jag tror det viktigaste för en själv är att slippa skämmas för saker och bara inse sanningen. Nu kan det nog bara bli bättre! Det viktigaste för mig är ändå MIN familj, dem lever jag för och vill allt väl. Då måste jag må bra själv också och komma ifrån det som inte är bra för oss! Kram på er <3
Kommentarer
Postat av: Ingunn

Klæm te deg...:O)

Klart du itj ska skjæmmes for d, å kårr bra at du søke hjælp når du føle behov for d, kjæmpetøft gjort!! Like greit mang en gång å snakk me nåin som e helt nøytral og kan sætt ting i et ainna perspektiv uten at d bli bruka mot deg senar..!! Lykke te<3

2012-01-03 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback