Skogstad!

Hittade lite fina kläder som jag skulle vilja ha till pojkarna med norska märket Skogstad! Vi har passat på att köpa lite när vi väl varit i Norge eftersom det inte finns här. Jättehärliga, lediga, bekväma vardagskläder som passar utmärkt till både inne och utelek. För mig perfekta dagiskläder :) Och det bästa är att det faktiskt är väldigt bra priser på det märket! Utekläder är billigare i Norge, varför vet jag inte!!
 Nu spanar jag ju såklart in pojkkläderna, men dem har superfina saker till tjejer också :)


Mysdress..


Fleece-set..


Sportig vårjacka..


Tunn parkdress "våroverall"

Få se om vi hittar nåt av dessa när vi kommer till Norge.. Vore perfekt till grabbarna grus att leka och busa runt i på vårkanten. Just nu längtar jag bort från den här lägenheten, bort från allt. Vi behöver lite luftombyte, bara pojkarna kan få bli friska så beger vi oss en sväng för att gå på visningar och så. Samt umgås med våra nära och kära som vi har därborta, vilket var alldeles på tok för länge sen nu..

 Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Toppen, skickade du din adress också så skickar hag den imorgon! Kram

2012-02-15 @ 22:04:39
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback