Ojoj!!

Hej på er :) Som ni märker så lyser jag med min frånvaro härinne. Den här veckan har inte alls gått som jag har tänkt mig. På nåt sätt!! Jag känner mig verkligen otillräcklig och inte alls som den supermorsan jag vill vara :P Men till stor del handlar det om allt runtomkring. Sen så har veckan varit pest och pina för att biljäveln inte startar, värmen har pajat och jag har ingen aning om nåt. Jag har fått starthjälp hela veckan för att kunna skjutsa ungarna till dagis och slippa gå nästan en mil på morgon och eftermiddag :/
 Nu har jag skaffat ett nytt batteri och bett en snäll granne att byta ut det gamla och spänningen är olidlig för att se om den startar imorrn.. Usch, internet och tv har krånglat hela veckan och igår var jag utan helt, vilket gjorde mig handlingsförlamad!
 Gabriel har varit extremt jobbig hela veckan, även fastän jag vet att han har jobbigt med andningen så är man ju inte mer än människa heller och irritationen går inte att undvika. Mycket klagan från min sida men jag känner att jag skulle vilja att allt in vardagen bara kunde få fungera för mig och att jag kunde få fokusera på barnen istället i lugn och ro. Men jag har inte nåt att bevisa för någon, jag tycker faktiskt att det är jobbigt just nu.

 Och jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig med boende snart. För jag vill inte vara ensam två veckor och ha sällskap en, sen samma visa igen. Det är ju som att vara ensamstående till stor del. Hoppas vi kan lösa allt snart så att man kan få lite positiv energi..

kram på er!! Jag återkommer när tillvaron är lite ljusare ;)
Kommentarer
Postat av: Sara

Stooor kram!

2012-02-05 @ 08:59:10
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback