Morgonbestyr!

 Här gjorde pojkarna morgon strax innan sex och vi har hunnit upp och äta frukost och klätt på oss vid det här laget. Jag har sovit oroligt för klockan ett inatt så bankade det som bara sjutton på våran port, vi bor ju på botten och det kändes inge kul alla, det lät som om någon höll på att sparka in porten totalt :O Det slutade med att dem bankade jättemycket på vårat sovrumsfönster så att Gabriel vaknade, sen bankade dem på Samuels som redan är lite smårädd av sig och fick panik. Vad fan är det för fel på folk?? Mitt i natten.. Jag ringde störningsjouren så dem kom hit på några minuter. Sen drömde jag massa otäcka saker om att dem bröt sig in här för att dem blev förbannad då jag hade ringt.
 Det är det som är nackdelen med att bo på botten, och hade jag varit ensam i lägenheten så hade jag nog dött :P

 Just nu sitter Gabriel och tittar på Drömmarnas trädgård, han är inge pigg alls idag och T är chockad över den försämring han ser bara efter 2 veckorna han varit borta. Fortsätter han hosta och gråta så här idag så får vi åka in med honom så att han får andas.. Lilla vännen våran <3
 Samuel står och diskar i godan ro, han uppför sig lite annorlunda efter branden. Får utbrott titt som tätt här, jagar mig och "letar" efter mig hela tiden. Han som varit blöjfri sen innan jul har kissat på sig anta gånger nu också. Hoppas minnet bleknar för honom snart så att han slipper känna sig orolig. Jag själv trodde att han var för liten för att få med sig vad som hände, men han kände nog av min panik mitt i det hela :(




Ha en fin söndag alla!! :)
Kommentarer
Postat av: sara

såå söt!

2012-02-12 @ 14:46:17
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: carro

till och med vi vaknade men da var det tva polisbilar utanfor och nan kille som tjafsa emot dom innan dom fick in han i bilen.

2012-02-15 @ 10:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback