Lekfullt!

Efter en hektisk morgon som startade 04.10 härhemma :O men en Gabriel som hostade å hostade, fick välling men inte kunde komma till ro så har mamman satt sig ned i soffan en stund med en kopp te :) Grabbarna är lämnade på dagis och Gabriel var så trött att han med all säkerhet slocknade i sin dagisfrökens famn när jag gick! Samuel fann snabbt sin bästa kompis och sprang in och lekte :) Härligt att se..Dock så funderar jag på om den där koppen med te smakar bättre när pojkarna lyser med sin frånvaro eller näår dem leker och stojar runt fötterna på mig <3 
 
 Första veckan som ensamstående är avklarad och jag har insett att jag inte tänker försöka vara en supermamma, så imorse åkte jag till dagis, med håret på skaft, iförd endast pyjamas och skidställ utanpå ;D Ja, och det gick ju bra! Inte ens en konstig blick!! Så istället för att veva omkring här i all panik på morgonkvisten för att ändå sluta upp med två olika strumpor så åker jag numera i pyjamasen! Frågan är bara hur jag gör på sommarhalvåret, det återstår att funderas på!!





 

 Nu ska jag plocka och dona med lite här så att hemmet åtminstone ser ordentligt ut :) Sen kanske det blir en promenix!! Man vet aldrig! Ha en bra dag alla :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback