En onsdag!!

 Dagen idag har varit otroligt lång, jag börjar känna mig ledsen och nedstämd. Inget går på räls överhuvudtaget just nu och Gabriel blir allt sämre. Han har tre olika mediciner insatta för astman, Airomir, Flutide och Singulair men ingenting tycks lindra hans besvär :/ Eller så är frågan om han vore ännu sämre utan dem, prova tänker jag inte göra.
 Idag har jag haft kontakt med Gabriels barnläkare och nu kommer jag få vabba med honom på obestämd tid. Jag önskar att dem kan komma fram till vad dem kan göra för att hjälpa honom så att vi får en normal tillvaro snart. Jag känner mig totalt värdelös och otillräcklig som mamma just nu när Gabriel kräver allt och mer därtill, vi har ju Samuel också som behöver sitt. Usch det känns så tungt! Jag känner att det blir alltför påfrestande att vara ensam med barnen om Gabriel ska vara så dålig, jag räcker absolut inte till :(
 På allt som har varit den här veckan med trasig bil, inget har funkat som jag vill, så ringer dagis idag och jag får hämta en magsjuk Samuel :O Vi ligger väl deckade alla tre imorgon säkert.

 Jag är säkert värdelöst tråkig just nu, men det är så tungt och det är såhär jag känner. Livet är inte alltid så lättvindigt, men förhoppningsvis så ljusnar det och blir bättre snart, annars tar det knäcken på mig :(


 Mitt lilla hjärta idag som slappnar av framför Drömmarnas trädgård <3

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Hjärtegryn.. jag får en klump i halsen när jag läser, har lust att gråta en skvätt men det hjälper er ju ingenting! Du är underbar i vart fall Carolina det får du inte glömma bort här mellan allt som händer! men förstår att det måste kännas djävligt att inte känna sig tillräcklig.

Puss på er alla tre där hemma! <3

2012-02-08 @ 20:08:39
URL: http://johannafrances.blogg.se/
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Ååh vilken fin body! :)

2012-02-09 @ 14:20:40
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback