14:e Februari!

Idag vaknade jag upp och kände mig totalt mörbultad, den här magsjukesvängen tog slut på all min energi och är nog det värsta jag varit med om :O Igårkväll var jag nästan beredd att ringa ambulansen för så fruktansvärt ont i magen hade jag! Precis hela dagen kämpade jag på med magknip plus att jag har två små prinsar under samma tak som är väldigt mamma just nu! Pappan duger lixom inte helt i alla avseenden och jag får vara tacksam att jag faktiskt har två armar ;) Två gnälliga barn med aggressiv ögoninflammation är inte så himla trevligt att ha och göra med, speciellt inte när man själv är så dålig att man bara ser dimma framför sig.

 Samuel har reagerat mer än vi trott på branden och är numera omöjlig att få att lägga sig i sin egen säng. Han som alltid bara funnit sig i det och trivts bra så länge nattlampan fått vara på. Nu kommer han upp oavbrutet och vägrar lyssna på vad vi säger, han vill bara vara nära mig, -mamma är det enda han säger.. :( Igårkväll fick jag snällt lägga mig bredvid honom i vår säng efter att ha kämpat med honom i nästan 3 timmar, då slocknade han som en stock och snarkade efter bara nån minut. Vad gör man? Vi märker på hela hans sätt att han är orolig, och han är för liten för att prata med om allt som hände, samtidigt som han är så medveten att han faktiskt förstod mer än vi kunde ana.. Stackars lilla tennsoldaten våran. Hela natten har varit orolig, jag löft över honom till egen säng mitt i natten men han kom snabbt tillbaka.. Han skulle gärna fått ligga med oss men han sparkas och drömmer så själv får jag inte en blund.

 Imorse vaknade jag upp av att jag trodde jag var brännhet av feber, men det var min lilla Samuel som låg tätt intill mamman sin och tempen visade 39.9. Så för att summera vårat liv idag, på alla hjärtans dag och allt, vi hinner inte ens reflektera över sånt! Vi försöker bara klara oss med nöd och näppe.. Vi är totalt orkeslösa båda två, längtar efter ett slut på all skit. Man är maktlös och kan inte göra något åt någonting alls utan får bara finna sig i situationerna som dyker upp!! Tur att vi älskar varandra till den grad vi gör, annars hade vi nog inte suttit under samma tak idag, efter alla våra motgångar.



Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag <3
Kommentarer
Postat av: Sara

Glad Alla hjärtansdag till er =)

2012-02-14 @ 15:05:58
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Hoppas att ni kryar på er snart.

Kramar!

2012-02-14 @ 20:36:08
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback