Små grodorna :)

 Just nu sitter jag otåligt med en kopp te och väntar på mina älsklingar som faktiskt inte kommit hem än! Jag blir lite orolig när det blir så sent och vill bara att dem ska komma hem så att jag kan göra Samuel i ordning för natten, han måste vara heelt slut nu mammas fina lilla gull!
 Under tiden roar jag mig med att spana på lite barninredning på nätet och det finns ju så mycket fint, speciellt till småbarnsrum :) När Samuel låg i magen körde jag på ett grodtema i hans bebisrum, det var så sött tycker jag och lite färg på det hela.. Sen eftersom vi flyttade blev det lite sisådär med temat eftersom vi inte tapetserade om osv. Jag har ju som sagt ingen lust alls att dona något i den här lägenheten heller, men inom framtid när vi hittat ett mer fast boende så ska det bli jättemysigt att inreda ett varsitt rum åt älsklingarna våra <3 Även om inte temat hänger kvar helt så kallar jag dem ofta för smågrodorna eller lillgrodan (en av dem).. Kärt barn...


 Grodstol :) Gullig va?? Finns bord också..


Leksakslåda..


Stegpall..

 Så fanns det fler saker i samma serie :) Jättegulligt, barnsligt, färgstarkt, precis som jag gillar, och barnen tycker är fint såklart :) Nää nu kom mina fina hem, så då har jag inte tid med det här längre..

 Godnatt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback