Samuel.

Mammans och pappans stora grabb har namnsdag idag :) Han har inte alls varit på topp och vi vet inte vad det beror på, inge feber men mycket ledsen. Kan ju vara växtvärk, man vet aldrig men blir det inte bättre tills imorrn så får vi väl kolla om det kanske är öroninflammation. Så vi fick hämta hem Samuel från dagis idag eftersom dem ringde och sa att han inte alls var sig själv.
 För övrigt har jag och mamma och Gabriel hunnit med en snabbrunda på stan, hon är lite småstressad i alla lägen mamsen så man får nästa häva sig fram för att hinna titta på något :P Så fick Samuel en namnsdagspresent i form av skjorta och byxor, jättefina höstkläder tycker jag från Kappahl. Tanken var att jag skulle på strumpjakt och fylla på alla familjemedlemmars strumpförråd men det hann man ju såklart inte, Samuel fick ett gäng men vi andra får väl gå utan ett tag till :)
 Mormor hann även klippa av Samuel lockarna också vilket tar emot, men hans hår växer som bara den och jag vill ju inte direkt sätta i hårspännen heller :)




 Samuel med sin mormor <3


 Samuels namnasdagspresent från mormor :)

Nu blir det lite kvällsmys här innan våra små ska i säng, ha en fin kväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback