Onsdag :)

 Hej på er! Idag har jag varit så otroligt trött och såna dagar är jobbiga då man inte kan släppa allt man har för händer och bara sova. Förmodligen är det långt kvar tills man kan vara lugn på att ungarna inte hittar på nåt hyss eller slår varandra med nåt hårt i huvudet medans man vilar lite ;) Gabriel är innte på fjärde dagen med feber nu, utan förkylning och utan tandsprickning så vi undrar lite vad det kan vara. Men dem har väl såna omgångar säkert, man är bara van vid att det kommer i samband med något! Nu sover han och jag ska hoppa in i duschen och försöka ordna upp här innan vilding nummer två ska hämtas hem :)


 Jag och mitt hjärta på en Åge Alexandersen konsert i augusti -09, Samuel i 6:e månaden <3

 Ha en fin dag!
Kommentarer
Postat av: Marie

Jaså? Ja på bvc säger dom ju att det är hormonprickar men dom har inte försvunnit ännu. Ska höra med dom när vi ska dit igen nästa vecka.



Tack förresten :)

2011-09-21 @ 13:41:00
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback