Min älskling!

 Idag fyller du år och jag vill såklart säga grattis från både mig och våra små prinsar.. En dag som den här får mig även att tänka på hur lycklig jag är över att just du kom in i mitt liv. Jag kan inte säga det nog många gånger för att få dig att förstå innebörden av hur mycket du betyder för mig/oss. Jag älskar ditt sätt att vara på alla sätt och det finns ingen som gör mig mer lugn i både hjärta och själ än du, jag känner mig så trygg med dig. 
 Jag tycker även att du är världens bästa pappa och jag älskar att se ditt sätt mot Samuel och Gabriel, dem ser upp till dig så mycket och njuter i fulla drag av alla dina påhitt och upptåg :) Och när du inte har fullt sjå att sysselsätta småprinsarna så älskar jag när du kastar omkull mig och kittlar mig tills jag tappar andan. För mig så är du världens underbaraste och finaste människa, som jag ser fram emot att dela livet med i både uppför och nedförsbacke.

 Jag älskar dig, gränslöst.

// Din Carolina

Kommentarer
Postat av: Lisse

Kärlek <3

2011-09-20 @ 19:52:55
Postat av: M

Ååååå vad fint du skriver <3 Love <3

2011-09-20 @ 21:40:39
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Vad fint skrivet, hoppas dagen blev kanon för er alla! Tack för tipset om kläderna. jag har en del jag kan tänka lägga ut men först vill jag nog se vad det är för liten som ligger i magen, är det en kille kanske det får användas men vissa saker kan jag nog sälja om det blir en tjej så håll dig till tåls ;)

Hur är det att ha två små så tätt ni har jobbat på bra :)

2011-09-21 @ 13:06:57
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback