Måndag igen!

 Jag är egentligen väldigt dagvill under mammaledigheten. Och eftersom det skiljer bara ett år mellan prinsarna har ju min mammaledighet sträckt sig över nästan två år. På de flesta sätt så är jag supernöjd med det då jag har fått ta del av Samuel så mycket mer också än vad jag hade kunnat göra om jag gått tillbaka och jobbat, dvs inte skaffat Gabriel. Hade min kropp orkat så hade jag nog gärna skaffat fyra efter varandra så tätt eftersom jag trivs så bra med barnen runt mig, men sen hade det fått räcka. Man ska ju ha tiden till varje individ också vilket går alldeles utmärkt i nuläget :)
 Idag blir det en del ordna, fixa och dona med nödvändigheter som oftast dyker upp successivt i vardagen. Samuel är ju ledig på måndagar så jag tänkte försöka hinna hitta på nåt mys med pojkarna också!! :) Jag har inga bilder än så det får bli några från helgen :)


Gabriel blir skjutsad av morbrorn på en fotpall ;D


Två av mina älsklingar :)


 Lite gröt av gudmor Lisse :)


Allvarssnack!


 Kolla små fossingar, lilla handen och leendet, Gulle!! <3

 Nu blir det stressfixa lite i hemmet och annat medans dem små sover! Ha en bra dag alla!!

Puss
Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-05 @ 13:54:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback