Hollywoodfruar!

Vilket roande program alltså!! Tur att en gammal mamma kan leva sig ut lite genom dem där knäppisarna :D Maria Montazami är helt underbar tycker jag, blir glad bara jag får syn på na (och hör vad hon har att säga ;)) på reklamen! Rolig sörrni :)) Nåt som är mindre soligt är Gunilla och hennes stackars dotter Erika! Gud hur hon plågar den stackars lilla tjejen, hon ser ju vettskrämd ut :O

 Dagen idag vet jag inte ens var den har tagit vägen.. Det har gått såå fort! Lyckades handla lite men är fortfarande drabbad av mattorka och ingen matlust :( Bloggtorka har jag också, men man får väl energi nån gång mer i livet också ;)

 Godnatt!!
Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Ja, den där Gunilla är verkligen obehaglig... Stackars stackars dotter...



Ja, visst är man laddad inför mässan! Ska bli superkul! Vilken dag ska ni dit?

2011-09-20 @ 19:10:54
URL: http://sandraolevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback