Hej på er!

 Här har vi haft en mysdag i fint höstväder :) Dock så är alla i familjen slitna av två vaken-nätter med Gabriel som har sån fruktansvärd hosta.. Han hostar tills han kaskadspyr och då menar jag att det flyger ur truten på honom :( IDag har hostan eskalerat och han kiknar ur totalt vilket har lett till ett samtal med sjukvårdsrådgivningen som tyckte att han borde få en extra koll. Skönt för oss att dem lyssnar på lungor och allt så att vi iaf vet att han inte har åkt på nåt allvarligt! Han har ju i princip haft mer eller mindre hosta sen han föddes men på vårdcentralen kunde dem inte höra antydning till astma av nån form utan han är väl kanske helt enkelt drabbad av olika virus som går. Det blir så tungt när han ofta är sjuk, precis som Samuel var med öronen men runt året så vände det och nu är han frisk som en mört. Så nu är T på sjukhuset med honom och jag hoppas att det går undan så att han får komma hem och sova gott i sin säng :)
 Själv har jag vevat runt här och ordnat med Samuels dagiskläder, allt är tvättat och nu har jag lagt fram allt han behöver ha av extrakläder och ytterplagg så som regnställ osv. Och planen var att stryka fast namnlapparna från Filur.. Men VAR är strykjärnet?? Näe, jag har ingen aning så nu blir jag så trött på det här när man har ordnat allt ;P

 Jag sätter mig i soffan med en kopp te istället och inser att jag missat idol medans jag sprungit runt här som en virrpanna :)

 Ha en fin kväll!!
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma i Oslo

Hihi ja, bebiskläder (kedjorna) har ju så bra priset så när man gillar något är det lika bra att köpa flera fäger och gärna ett par storlekar upp också - så att man har, hihi :D Kramar

2011-09-26 @ 21:18:00
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback