Airomir.

 T har åkt land och rike runt idag för att få tag på medicinen som Gabriel behöver, samt en tubinhalator. Skutskär hade det ju inte vilket jag hade förutspått, ska aldrig mer förlita mig på dem igen!! Ett enda apotek hade det vi behövde så i stort sett hela dagen gick bort och han hann bara starta på kuren. Jag hade hoppats att han skulle hinna få i sig alla 6 omgångarna men vi får ta en till vaken natt helt enkelt.
 Vårat mobilabonnemang har varit ur funktion precis hela dagen och jag har känt mig väldigt besvärad av det, tänk så beroende man blir av mobilen :O

 Till något mysigare!! :) Mina små fina pojkar är ju riktiga vinterprinsar, Samuel fyller 30 november och Gabriel 14 december. Så redan nu känns det som att man ska börja fundera lite på hur vi ska fira, vad vi ska önska och allt runt omkring. Lisse var här och fikade lite och vi kom iaf på att dem ska få ha varsina kalas även om dem fyller så tätt. I vanliga fall har ju födelsedagsbarnet sin egen dag och bara för att dem här fyller så tätt så ska det inte bli nån skillnad på det här i huset :) Det ska bli så mysigt och kalas är verkligen nåt jag ser fram emot, så länge det inte är man själv som fyller ;D

 Något jag vet att vi ska köpa eller önska till dem, eller till Samuel främst i år är faktiskt en Docka och Dockvagn vilket egentligen inte är så vanligt att små pojkar får kanske. Sen har jag tänkt på saker man kan börja samla lite på, ex Brio tågbana och då kom Lisse på en smart grej att jag ska kika på Blocket efter sånt som faktiskt enligt mig är vansinnigt dyrt men som jag ändå vill ge dem. Det är ju trä och inte alls nåt fel på det även om nåt annat barn lekt med det tidigare :) Jag är lite emot dagens "galenskap" att köpa mest möjligt till barnen, så vi kommer nog köpa nåt gemensamt till dem som dem får samsas om men som även är lite mer ordentligt!

Ikeas lilla kök är fint tycker jag, samt att det finns mycket tillbehör att fylla på med :)





 Måste bara avsluta med en liten uppdatering om min kamera ;) Jag lämnade in den i tron om att den hade dött bara.. MEN får tillbaka den och det står att den varit fuktskadad :O Undra var min kamera varit på vift nånstans?? Kanske en liten Samuel har lyckats fått tag på den och doppat den i toan eller? ;D

 Puss på er! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Men va sött allt det där va då! :)

2011-09-28 @ 04:10:47
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback