Tröttare mamma!

Igår var jag trött, men det är inget mot idag.. Nu har helvetet brytit löst här verkar det som och åter igen har vi haft en vaken natt med en skrikande, hostande och kräkandes Gabriel! Man tycker såå synd om honom och så finns det inget man kan göra, ipren, näsdroppar, astmamedicn och massar pussar, vaggande och lovord om att det kommer gå över! Lille gullet vårat.. Sen blir det ju inte bättre direkt dagen efter en jobbig natt för då är ju även han trött och det blir mycket gnäll så jag får så dåligt samvete för Samuel när jag hela tiden måste ursäkta mig om han vill göra något för att jag helt enkelt måste ta hand om Gabriel. Nu sover han i vagnen men jag har panik över att han kan spy när han ligger där och kvävas av det så nån avslappning är det inte eftersom jag springer och kollar honom :(






 Jag och Samuel har precis ätit frukost och idag får vi se i vilken utsträckning man orkar med.. Man kvicknar väl till utöver dagen med hjälp av lite kaffe kanske ;)

 Trevlig måndag på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback