Trött mamma!

Idag har det varit lite tungt att ha två små liv runt sig, Gabriel har haft jättejobbigt med hostan och spyr.. Jag vågar mig ju nästan inte bort till nån så länge han spyr på det här viset, det är lixom inga små bebiskräkor längre som bara luktar mjölk. Vi har varit ute en del och jag vilade när dem vilade :) Sen fick vi besök av mina fintjejer Denica och Thea, så vände det tunga lite och barnen lekte så fint! Kaffe och bullar sen gick vi ut i den fina höstsolen.. Mysigt! Vi bestämde att vi ska bege oss och bada i veckan med Thea och Samuel, så jag hoppas kunna lämna bort Gabriel till någon några timmar. Jag vill inte riskera några kräkor i poolen ;) Nu ska jag rå om min saknade älskling så vi hörs imorrn!! :)











Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback