God morgon söndag :)

 Min älskling smög upp imorse, utan ett enda knyst och mamman fick ligga kvar i sin skönhetssömn! Han är helt underbar när det gäller att kliva upp med barnen. Han säger själv att han tycker att det är mysigt, då går dem upp och myser i soffan lite och han gör kaffe. Jag är egentligen morgonmänniskan av oss, men efter att Gabriel varit så mycket sjuk så känner jag att jag har blivit helt kraschad och har svårt att vakna utvilad utan huvudvärk. Samuel hade ju säkert minst 20 öroninflamationer innan året, och det är nästan som om vi glömt hur plågade vi var av det, det smärtade ju att han hade så ont jämt så man led med honom samtidigt som man ofta var så sjuk trött pga nätterna. Nu har vi Gabriel med alla sina bekymmer, har vi tur så är han som Samuel.. Dvs, i ettårspresent får han ett friskhetsintyg och blir bara helt frisk som en mört :D Vi är iaf säkra på att få världens friskaste grabbar i uppväxten så mycket som dem får ta sina första levnadsmånader. :)

 Igår var vi på ett födelsedagskalas hos min gamla gymnasievän Linda, som hade ordnat så mysigt och fint tills vi skulle komma :) Hon har även flyttat så jag hade aldrig sett lägenheten och den var verkligen superfin, så himla hemtrevlig! Gabriel var lite kinkig och hade det jobbigt i lilla bröstet, storebror njöt i fulla drag av all uppmärksamhet och fann även en kärlek i Lindas lillasyster Julia <3 Han blev helt betagen och satt och tittade på henne långa stunder, lilla tjejtjusare. Redan från väldigt tidig ålder har vi märkt av hans intresse för tjejer, han vill så gärna pilla dem lite i håret och kramas med dem. Han är verkligen så sjukt söt när han håller igång och nu när han är lite större kan han ju få ut sina känslor mer också :) Ni skulle se honom, det går inte ens att beskriva..


Jannica, Samuel och Linda.


Jannica och Gabriel :)




Samuel <3 Julia

 En kär och social liten pajas :)


 Älskling övervakar när Jannica matar lilla grodan med banan :)


Maria, Micki och Linda (Jag vet att ni blundar ;))

 Idag blir det en relativt lugn söndag, få se om Majsan med familj kommer och fikar mot eftermiddagen här.. Nu ska jag småstäda lite, Gabriel sover och Samuel sitter och ritar!

 Kram så länge!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback