God morgon!

 Här har vi som vanligt varit vakna en stund och tyvärr visar det sig att Gabriel blir sämre igen i luftvägarna och sen igår kväll har han spytt upp sin mat :( Jobbigt som bara den, jag som var så lättade över att astmamedicinen och kortisonet gett en bra verkan! Få se hur jag ska göra, kanske ringer läkaren igen och ser om vi ska öka kuren igen eftersom vi har trappat ner nu. Allting blir ju så mycket tyngre när han är så hostig och spyr titt som tätt, först ska man byta alla kläder oftast eftersom det inte är små bebisspyor längre, sen ska man dessutom hinna torka upp innan den andra ungen klivit i hela kalaset. Innan proceduren är över är man både svettig och ryggen håller på att gå av... :O Pust!!

 Fick för övrigt en dum kommentar om att jag borde föreslå mer planeringstid av politikerna eftersom jag bett om ett extra utvecklingssamtal på dagis angående Samuel! Den personen har nog inte följt min blogg och förstår inte varför. Dagis brukar ha ett kvartsamtal per termin, om dem inte har det så är man välkommen att föreslå ett eget om man känner att man har behov för det. Då Samuel inte ens är två år och vi har haft det lite jobbigt på just dagisfronten valde vi att ha ett extra vilket var helt okej och det fanns det tid för! Engagerar oss hellre en gång för mycket än en gång för lite!! :)

 Idag har vi lite olika saker på menyn, få se vad som passar bäst in för oss! Soligt och fint väder är det så en del utelek blir det :)



 Här är småtrollen igår, strax efter sen på morgonen ;)


 Ha en fin dag allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback