:)

Är man inte på bra humör så kan man ju bara kolla på Svenska Hollywoodfruar :D Roligt sörrni!!  

 Pojkarna sover sen länge, Samuel var så trött efter en heldag ute med mormor. Hon ringde upp mig på eftermiddagen och det jag hörde i luren var Samuel som spelade gitarr och sjöng för full hals, gulle :)
 Gabriel blir som sagt bättre och bättre här nu och vi har ju en vecka kvar på kortisonkuren också så vi hoppas på ett jättebra resultat. Han förtjänar att få må som den lilla prins han faktiskt är. Bara på de senaste dagarna här har han blivit så annorlunda på många sätt, utvecklingen går så fort och han är mycket gladare igen. I grund och botten är han ju en lugn och nöjd kille men med sina andningsbesvär har han en tid varit så gnällig och av medicinen han får blir han helt hyper. Han har börjat med ett eget drag när han blir besviken över något lägger han sig plattfall på golvet med ena kinden nedåt :) Kommer man så vänder han bara på huvudet så att man inte ser ansiktet! Hihi, det är så mysigt att det framträder mer och mer personlighet..






 Nu blir är det sängdags här i huset, imorgon är det dags för dagis igen och jag kom på att kolla status när det gäller dagisplats åt Gabriel idag också, men ännu inget erbjudande! Hoppas att det inte dröjer alltför länge eftersom jag känner mig laddad över att gå ut och jobba igen. Och sen hoppas jag på att få plats på samma avdelning som Samuel såklart, annars byter jag! 

 Kram på er godingar!! :)                        
Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma i dagarna

Sötnosen! Skönt att han är på bättringsvägen!

Det är så charmigt när man börjar se deras egna personlighet. Mina killar är lika p många sätt, men ändå såååå olika. De beter sig helt olika när det kommer till saker och ting.

Hur gammal är din lilla nu?

Kramar!

2011-10-11 @ 11:04:05
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback