Bloggen!

Det verkar gå upp och ner med hur folk känner över att ha en blogg.. Jag känner att det är kul på många sätt eftersom jag vet att många av våra Norskar läser och följer oss. Samtidigt som man ju egentligen blottar mycket av både sin vardag och sina känslor kring saker och ting! Det kan vara jättekul för framtiden att ha skrivit ner lite om vad som händer i ens liv och även att man minns stunderna med sina barn mer. Det blir ju lite som en dagbok och vissa gånger tvekar man lite över om det kanske är bäst att lösenordsskydda bloggen så att bara de närmaste får ta del av den. Jag vet ju med mig själv att jag aldrig kommer satsa så hårt på bloggen eftersom jag tror det mest blir en press kring att vara så intressant som möjligt och ge massa inspiration och tips. När jag bara hade Samuel hade det varit hur enkelt som helst att tillägna sig helt åt bloggandet, men jag tror man ångrar sig sen över all tid man lägger på den. Nu har jag två små ljus i vardagen, som tar upp ALL min/vår tid och mer därtill! Underbart, och även fast vi sliter med sjukdom så är småbarnsåren så otroligt mysiga på många sätt. Jag vill gärna ha fler barn, först hade jag kunnat tänka mig fem ;) Men nu när jag har två så är jag inte lika kaxig längre då jag vet vad det innebär att forma en liten egen individ och följa med i alla svängar under uppväxten. Men tre vill vi i alla fall ha! :) Helst inte med så otroligt många års mellanrum. Och när man har tre barn, ja då tror jag det blir rätt lugnt på bloggfronten. Just nu bloggar jag när jag känner för det och när det finns tid.

 Idag har vi varit ute i Hemlingbyskogen och grillat med vänner <3 Gabriel är inte bättre än och igår var vi inne på sjukhuset igen, då fick vi träffa en överläkare som verkligen tog oss på allvar och gjorde en helcheck på lillen. Han tror att han har en sjukdom som heter Reflux vilket innebär på något sätt att man inte kan hålla maten nere, och kombinerat med Krupp så förstår man att han inte har det helt bra, nu finna lite oro kring viktnedgång och idag kallades vi till röntgen kl.13 så nu återstår det att vänta på svar om allt ser bra ut!

Grillning i vackert höstväder.. :)


Jag hittade en vän :) Såå jäkla söt alltså!!


Linda lekte sig svettig med lille Vilde Samuel ;)


 Grillning pågår :)


Jag å Lisse :)


Gabriel & Gudmor Lisse <3


Lillgrodan njöt i fulla drag av hinderbanan!


Hinner väl med en liten puss då ;)


Gabriel med gudfar Matte :)


Stolt mamma till lilla sjuklingen min <3


<3


Samuel gullar med lillebrorsan!




Pappan i familjen är alltid lika busig ;D <3

 Godnatt vänner :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra skrivet om bloggandet :)

2011-10-24 @ 06:25:02
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Håller med dig mycket i det du skriver om bloggandet, brukar tänka en hel del på det...



Jättefina bilder :)

2011-10-24 @ 09:06:05
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Tycker du resonerar himla vettigt. Jag funderar i samma banor här. Blogga när man känner för det liksom och utan den där jobbiga pressen..



Nja, köpte inte så mkt. några nappar och så den där underbara heldressen som kommer från geggamoja. Älskar den :) Tycker som du att mässan borde varit dubbelt så stor. Nu var det ju slut så himla snabbt. Och så tycker jag att de borde ha lite bättre rabatter och erbjudanden med...

I helgen var jag dock på Ullared och då shoppades det desto mer :D

2011-10-24 @ 20:07:42
URL: http://sandraolevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback