9 veckor kvar till jul!

Ojoj vad tiden går fort!! Jag har INTE börjat inhandla några julklappar eller förbereda mig på något sätt vilket kan vara bra när man behöver så mycket tid på sig som jag gör! Jag blir så imponerad över alla som är ute i så god ti alltså :) Men jag ska börja lite smått har jag tänkt! Kan vara bra att sprida ut det lite när man går på mammapeng också! Jag älskar att ge bort presenter så det kanske är tur att man inte har så mycket pengar i fickan ibland ;) Jag älskar julen också, speciellt efter att jag fick mina små bebisar <3 Två jular i rad har vi ju haft riktiga småttingar i hus så det blir lite ovant nu utan nyfödd ;) Men det blir jättemysigt nu när dem är lite större och Samuel är ju så stor att han kan öppna julklappar och förstå vad han får :) 
 
 Idag har det varit full rulle för en gångs skull :P Vi har även haft finbesök här av min storebror Marcus som bor i Sthlm, mysigt då vi ses oförskämt sällan för att vara bara 1,5 timme bort! Han har skämt bort smågrabbarna igen med en fjärrstyrd traktor som blev mycket populär! Samuel har ägnat hela eftermiddagen med att köra runt å hissa skopan upp och ner :) Gabriel har roat sig med att bita lite i sladden och gråta en skvätt av besvikelse varje gång traktorn åkt ifrån honom :P Kan tänka mig att det blir slagsmål om nåt år ;) För övrigt så har mamsen fått i sig alltför mycket kaffe idag och har fått ont i magen :( Ska lägga mig ner nu efter ett glas Samarin!


Samuel 24 dagar med mormor, på Julafton :)


Julpuss <3


Stoltaste mamman till gosigaste Samuel allra första julafton :)


Jag å min bror (som besökte oss idag) på julafton :)

 Snart så... :) Myyysigt!!

Ha en fin kväll alla!
Kommentarer
Postat av: Sara

Började faktiskt igår att fundera över julklappar :)

2011-10-28 @ 07:22:59
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback