7-19

Dagen idag kan bara beskrivas som mysigt :) Om än liiite svettig! Det är skönt dem dagar jag faktiskt får rå om småprinsarna helt på egen hand och känna att allt står och faller med mig! Ni kan ju tänka er att det är ett litet projekt att ha två blöjbarn som båda ska konkas omkring på av och till och inte klarar nämnvärt mycket själv! Ibland undrar jag verkligen hur dem som har tre orkar och verkligen klarar att hålla allt i styr?!?! JAg som vill ha tre, minst! Och gärna inte för långt mellan dem i ålder heller.. Men allt går väl, ungar är ju så härliga <3 Här har vi haft förmiddagsbesök av Majsan, Nellie å Tilda. Sen i eftermiddag har jag varit ute med pojkarna på promenix och en liten skogstur! Nu ska vi bara äta lite gott här och slappa på soffan innan det blir tidig kväll :)'


 Två stycken som verkligen slappnar av i vagnen :)

-Ignorera morsan med kameran brorsan ;)

-Ska jag våga,, gå ända dit bort??

-Vänta du bara tills jag också kan springa efter!!!

-Lycka är, att vara ute!

-Titta mamma en spindel!

<3

Imorrn ska jag visa er Samuels käpphäst från Teddykompaniet som är superpopulär här hemma :))

 Hoppas ni alla haft en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback