Sista ettårs-kvällen! :)

 Idag har jag bakat, igen! Laddar upp med massor av saffransbullar i frysen till både juletider och fikabesökare. Så även till födelsedagskalaset som blir av på söndag :) Förra året skickade jag inbjudningskort till Samuels ettårsdag, men i år har jag verkligen inte haft tid! Vi är sjuka om varandra och på det har man ett hem att hålla i skakt! Nu, peppar, peppar är vi friska allihopa och hålle rtummarna att det får hålla i sig i helgen ocskå :) Lördag ska vi bort på middag hos vänner å söndagen blir det kalas.. Heela långa dagen :D
 Just nu håller vi på att slå in lite paket till födelsedagsbarnet! Så ser vi fram emot att fira honom imorgon också såklart!







Finaste Ettåringen i pyjamasen ikväll <3 Imorgon väcker man alltså upp en Tvååring istället, fastän Samuel berättade ikväll att han inte alls ville fylla två :)
 04.17 tidigt imorgon för snart två år sen kom Samuel till världen med Akut kejsarsnitt! En dramatisk, jobbig och långdragen förlossning som började redan 2 dygn innan! Som en kraftplugg på 3916 gram och 54.5 lång kom han, frisk och helt underbart fin.. Precis som idag :) Tänk vad tiden går fort. Man blir påmind hela tiden när man skaffat barn <3

 Nu ska jag göra lite te och krypa ner i soffan med några tidningar :) Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fin han är! :)

2011-11-30 @ 18:27:47
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback