Samuel 2 år! :)

 Idag gratulerar vi våran lilla största kille här hemma med massa kärlek och presenter <3 Dagen började med att vi "försov" oss.. Barnen sov till 20 i 9! Fattar ni, det händer inte ;D Så jag och T jäktade upp medans Samuel fortfarande låg å sov. Fixade bulle med två ljus i och saft och två morgonpresenter så gick vi inte och sjöng :) Han blev lite sur över att behöva bli väckt av två skrålande föräldrar ;) Men när han såg bullen och paketen var han som en solstråle såklart :D Sen fick lillen gå på dagis några timmar och Gabriel umgicks med Gudmor Lisse medans mamman å pappan ordnade lite inför söndagens kalas :) 
 Väl hemma kom mormor och grattade, sen Lisse och Matte som inte kan vara med oss på söndag! Samuel uppskattade verkligen besöken och presenterna, han var så glad! Har lekt med sina saker här hela kvällen! :) Tack fina ni för att ni är så snälla med oss <3

 Lilla vän! Tänk att du är två år nu. Det känns som om det var igår jag fick se ditt lilla ansikte för första gången <3 Som om det var igår det låg en knappa månad gammal bebis med skjorta och fluga i hängvaggan å väntade på att få börja fira sin allra första jul :) Nu springer du omkring här som om du aldrig gjort annat! Du sjunger och dansar, pausar ibland för att komma och ge oss en puss eller två.  Våran glada, charmiga, vackra, speciella lilla Samuel med mammans heta temperament <3 Du förgyller våra dagar och kärleken till dig går inte alls att sätta ord på! Du är helt enkelt bara underbar. Något av det bästa vi vet och jag hoppas du har haft en fin dag. Lilla vän! Mamma, pappa, Gabriel och en hel drös med fina vänner och släktingar älskar dig <3


Stolt nybliven mamma på BB <3


Liten Smuel i BB-vaggan :)


En av våra favoritbilder härhemma :) 3 dagar gammal, hemma tryggt i hängvaggan <3


Plötsligt hade man en liten som låg och sov  i soffan :)


I mammas famn <3


<3 <3 <3


Mormor lär känna liten skrutt <3


Gullgrodan :)

Nu ska jag inta plats i soffan och äta lite gott kvällsfika med min älskling <3 Ha en fin kväll!! :))


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag kan verkligen bara säga detsamma.. vilka sötnosar du har!!! Ja tiden går så himla fort.. man får se till och njuta :)

Ha en fin dag!! kram

2011-12-01 @ 08:49:36
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: johanna

Men så mysigt! :)

Bilderna från första lägenheten där, guud va länge sen fast ändå känns det som alldeles nyss. Lilla gobiten så liten och söt han va, lik sig är han ju också, ordentligt! Åh va kul! Jag saknar er så mycket ibland att jag bara vill komma och bosätta mig i en hydda vid sidan av er ;) haha Nej det ska jag inte, bli inte orolig nu Carolina.. ;)

Puss på er vi ses på söndag i vart fall <3

2011-12-01 @ 10:10:50
URL: http://johannafrances.blogg.se/
Postat av: Sara

21 december har vi som bf , så mindre än tre veckor nu =)

2011-12-01 @ 11:12:28
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback