Rihanna!

 Mitt på dagen idag tar jag tåget till huvudstaden och möter upp min fina Johanna! :) Först en liten strapats på staden, förhoppningsvis en Latte på något mysigt fik och sen hem till henne för att peppa med Rihannalåtar på hög nivå och möjligtvis lite vin :D Mysigt! Sen ska vi på conserten med Rihanna och jag är så glad att hon spelar trots att hon är sjuk! Jag har verkligen sett fram emot det här.. Och älsklingen får snällt vara hemma med sina två småtroll och har en match innestående ;) Han är så snäll och är glad för min skull när jag ska iväg på något! Det är inte alla förunnat har jag erfarenhet av på nära håll :P

 Morgonen har bestått av så många pussar och kramar av Samuel som var möjligt! Nu är han på dagis och Gabriel står på tur när han vaknar :) Nu ska jag bara jolla mig lite här, fixa naglar och dona lite..

Kram så länge!
Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodorna

Åh kul med konsert! Hälsa huvudstaden från mig :)

2011-11-02 @ 09:55:46
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: sofie jakobsson

åh jag vill också!!! ha så kul!

2011-11-02 @ 13:28:38
Postat av: Sara

tråkigt att konserten blev inställd :/

2011-11-03 @ 08:00:05
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback