Lilla Fabian!

Äntligen har jag fått träffa en liten person som jag sett fram emot länge nu :) Han kom ut lite tidigt så därför har vi inte fått chansen att träffas tidigare men nu blev det äntligen av! Åh så mysigt det var att få snusa lite på lillgullet :) Han var så nöjd å go, låg å spanade på mig med stora bå vakna ögon <3 Ojoj så jag känner att små bebisar bara passar helt in i min famn :) Jag älskar bebismys, och han luktade så gott :) Och min vän Ida, den stolta mamman hade inte kunnat se mer naturlig ut med bebis i armarna <3


Stolt "moster" till lilla Fabian :)


Puss på lilla godingen <3


 Sötnosen sover sött i pappas trygga famn :)

 Nu blir det lite kvällsfika :) Lovar att återkomma med lite fler semesterbilder också!! Är bara så trött på datorn ;) Har blivit avvänjd på semestern tror jag, jag pussar hellre på min älskling <3

Kram på er

 
Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken sötnos! :)

2011-11-18 @ 08:13:01
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback