Julen!

 Jul för mig har egentligen aldrig varit en fin tid, den har mest förknippats med oro av olika anledningar. När jag bodde i Norge jobbade jag mer än gärna på julafton och så har det varit åren innan också. Sista julen som singel bodde jag i Trondheim, hade träffat mitt hjärta men inget var riktigt på allvar. Jag jobbade på ett av mina sex olika jobb Nidarvoll Sykehjem, jag började redan 15.00 och jobbade hela julaftonsnatten. Jag försökte göra allt för att dem boende skulle ha en så mysig jul som möjligt :) Och den kvällen dukade vi ett fint bord där alla satt och hade trevligt och åt julmat! Ett fint minne är att jag skålade med mjölk tillsammans med en av de boende som var 103 år gammal :)
 Nu ser mitt liv så annorlunda ut, jag ser verkligen fram emot julen.. Jag har en underbar älskling vid min sida och två små prinsar som förgyller vår tillvaro <3 Hemma hos oss blir det bara mys för hela slanten och så har det varit de två sista jularna tillsammans :) Härligt!!

Dem här fina julgranspynten köpte vi på Åhlens i veckan! Vi väljer dem omsorgsfullt och har kommit fram till att ta gemensamt beslut av vad som ska hängas upp i julgranen ;) Löjligt, jag vet, men mysigt! Mitt hjärta har gett mig de allra finaste jularna i hela mitt 25-åriga liv.


Åhléns 19/25:- :)

Snart Idol nu! Önskar er en trevlig Fredag kväll, vad ni än har för er :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback