Idag..

 Dagen idag har varit lång, men härlig också!! Jag har haft mina två prinsar under mina vingar och varit på lekdejt med Malin och Johanna å deras småttingar :) Massa fika då hennes tjejer fyller nu snart, massa lek och en sväng på stan! Fyndade en vinterjacka till väldigt nedsat pris åt Samuel som han ska ha på dagis.. 150:- :D Fynd med andra ord!! 
 Jag försökte även komma på något till deras födelsedagar men det finns ju så mycket och leksaker är oförskämt dyrt enligt mig :O Det mesta dem redan har är presenter från tidigare. Jag funderar på att satsa på nåt i inredningsväg för deras framtida rum istället eftersom dem är så små än och födelsedagspresenterna brukar till mestadels ändå bestå av leksaker och kläder :)

 Har inga bilder från idag förutom på mobilen så jag får prova bloggappen sen ;) Men här kommer lite fler semesterbilder :)


 Vi hade inomhuspool på hotellet :)


<3


Två nakenfisar i en jättesäng :)


Min lillsnygging :)




Bröderna Johnsen :)








-Nu vill jag gå å bada ;)





 Som ni märker så är vyera av barnen mer intressant än nåt annat på resan ;D Småbarnsmammasyndrom!!

 Snart är det Idol :) Massa mys å godsaker står på menyn ikväll, jag är så trött!

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback