God kväll på er :)

 Gud vad kallt det har varit idag!! Den här ruggiga tiden innan snön kommer är värst tycker jag, det är så rått ute å inga fina färger kvar :O Nu vill jag ha snö så man kan få lite mysig julstämning :)
 Idag har jag å Gabriel varit inne i stan å haft en lite dejt med Sini å hennes lilla Ville, matat änder å käkat lunch på stan. Jag har även försökt spana på lite presenter åt våra små troll. Samuel fyller ju 2 år den 30:e november och Gabriel fyller ju 1 år den 14:e december :) Våra små grodor.. Tänk så fort tiden går! Jag önskar att jag kunde minnas när dem var så små så man bara kunde sitta med dem sovandes i famnen och snusa på dem <3 Det är många som undrar vad dem önskar sig men det är ju lite svårt när dem är så små än. När Samuel fyllde ett önskade vi oss mycket bra utekläder som Ull och sånt som är superbra att ha. Gabriel får väl nöja sig med sånt i år och leka med storebrorsans leksaker istället ;)







 Nu blir det SEN middag för oss.. Tror jag trillar av pinn annars här :P Puss så länge!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback