Första Advent :)

 Ingen snö här än, tyvärr.. Har hört på några håll att vissa sett årets första snö men här lyser den ännu med sin frånvaro! Jag känner mig lite piggare idag och febern har gett med sig även om jag fortfarande har svårt att svälja. Prinsarna är drabbade av vattkoppor och det är väldigt gnälligt just nu! Man får kämpa med att stänga av lite så att man får nån ro i själen..
 Förövrigt idag har vi haft fikabesök av min morster, hennes man och deras barnbarn vilket var väldigt mysigt :) Samuel och Gabriel har fått inleda en ny liten tradition här hemma, Adventspresent! :) Så varje söndag innan jul kommer dem få en varsin liten present i julstrumpan..

 Gabriel vaknade för en stund sen och kräktes upp vällingen i sängen :( Tredje gången han gör det nu efter att vi avslutat medicinkuren mot Reflux! Imorgon måste jag ringa vår läkare och rapportera så att dem får avgöra hur vi ska göra.. Nu har han ju precis börjat gå upp i vikt igen och så märker vi tydligt hur han tappar matlusten :( Såå jobbigt! Tycker verkligen synd om honom, han får ju aldrig en chans att vara pigg och glad!


Adventsmys :)


Moster å hennes man :) som beundrade sin "gammelsoffa" ;)


Paketdags :)


Samuel som blir 2 år på Onsdag :)


-Mamma, hjälp mig då!!


Samuel fick en Pippifilm och Gabriel en pekbok! :)


Raymond njuter av julefriden <3

Förresten :) Ni ser väl att soffan är färdig?? Kanske får lägga ut nån mer detaljerad bild sen..

 Hoppas ni alla har en mysig Första Advent :)) Kram på er fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback