Effektiv dag!

 Gud vad jag har hunnit fixa å dona idag :) Härligt!! Tvättberget är bara ett minne, allt e vikt i fina högar i garderoberna! Även om man gör samma procedur varje vecka, minst, så känns det alltid lika berfiande!! Jag har även hunnit rensa och organisera båda grabbarnas garderober.. Nu är det snyggt, prydligt och kläder i fel storlekar är utsorterat! Så härligt! Min egen garderob är ett skämt :O Men, men..
 Jag har även hunnit med att tvätta kökssoffan, putsa upp ytan och har målat ett grundlager sen ett med färg. Bara ett kvar så är målningen klar. Försöker fjäska för älsklingen men han har ingen lust att måla ;)

 Såhär såg soffan ut från början..



 Så får ni se fortsättningen såklart :D

 Kram på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback