Trött mamma dålig bloggdag!

 Idag har verkligen något bara tagit all min energi och spolat ner den i toan tror jag. Jag är såå trött!! Kan vara vädret, man vet ju aldrig ;) Eller så är det den härliga småbarnstiden som tar ut sin rätt av och till, trött är jag iaf, så trött att kaffe inte fungerar för fem öre!! Men det är bara att bita i det sura äpplet och hålla humöret uppe för två små godingar såklart :) Samuel är helt blå nu på foten men svullnaden har lagt sig, säkert har penicillinet börjat verka :) Han är väldigt trött, men en nöjd kille ändå! Idag får vi se vad mamman orkar med för utsvävningar! Jag vill ju så gärna hämta min älsklingskamera nån gång, det är ju inte bakom hörnet utan vi får åka några mil så vi får se om vi gör det i eftermiddag.. Vår dator har åkt i golvet några gånger och fått en rejäl skada så det vore en investering att byta ut den också.. Få se :)

 Hoppas ni har det bra allihopa :) nu ska jag försöka med lite mer kaffe och lite frukt kanske!

 Kram så länge
Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att du snart känner dig piggare, vissa dagar har man ingen energi alls. Kram

2011-07-11 @ 16:24:37
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback