Sjukstuga!

 Härhemma har vi fyra personer som är lite kuriga idag.. Både jag och T vaknade med halsont imorse, och både Samuel och Gabriel har feber. Så med sol och fint väder har det varit lite tungt med orkeslösheten idag, flera gånger har vi tänk bege oss iväg men insett att vi faktiskt inte orkar.. Så min tvättstugshets tog nästan kål på mig innan jag var färdig :P  Hoppas vi vaknar pigga imorgon istället :) Kan inte förstå hur fint väder vi har.. Så här länge brukar det ju inte hålla i sig, i vanliga fall har man fint nån vecka och resten skitväder ;) Härligt :)
 Mitt på dagen fick vi oväntat besök av Kevin som var i närheten med en kompis, och gud så imponerad Samuel är när han får leka med något större barn :) Det är så kul att se.. Så dom hoppade studsmatta här och stänkte vatten på varandra. Mot kvällningen dök även en Samuel-Gabriel-abstinensstinn mormor hit och ville snusa på pojkarna sina :) Nu har vi nattat dem och ska nog försöka kurera oss lite med te och honung såhär lagom mitt i sommaren. Vi vuxna blir ju lite slitna av att inte vara helt pigga medans barnen nästan beter sig tvärtemot och blir överaktiva. Så nu behöver vi vila här.

 Idag är förresten lilla Gabriel hela 7 månader gammal, och dagen idag firades inte med någon tanduppsprickning heller som mamman väntar ivrigt på :) Han har ju inte varit helt och hållet sig själv den här veckan, lite mer grinig och frustrerad än sitt nöjda lilla jag. Det kan ju bero på hundra saker så jag hoppas det går över så att det inte är en annan personlighet han börjar utveckla :P


 För exakt 7 månader sen :) En lite trött med väldigt lycklig mamma som njuter av varje sekund med en helt ny liten Gabriel i livet. Tänk er så konstigt att dem små ligger i magen, plötsligt är dem bara hos en och blir bland det största i ens liv. Små vackra underbara barn <3

 Kram på er! :)


 
Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Haha, vad söt du är. Jag har alltid varit en riktig hästtjej även om det senare år har funnit annat som lockat mer :)



Vilken underbar bild på er men en liten nykläckt groda ;)



Kramis!

2011-07-14 @ 21:43:57
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-07-14 @ 22:03:47
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas att ni snart blir friska och visst är det otroligt hur man kan älska någon så mycket innan de ens har kommit ut. Kram

2011-07-14 @ 22:52:53
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Jodå, det gick bra när han vred tillbaka armen. Fast att jag såg hur ont han hade plutten.

Men det var så skönt att se hur glad och rörlig han blev direkt efter att det var klart.



Fy för sjukdomar.

Vi har fått vara friska ovanligt länge nu tycker jag.

Antagligen bara för att de inte är på dagis nu antar jag.

KRYA PÅ ER!!



Kramar

2011-07-15 @ 11:08:04
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback