Regnig dag!

 Nu har Tom och Samuel varit iväg med hjälp av Mange (Tack så mycket för hjälpen :)) och hämtat lite saker hos några personer som vi ställde av när vi flyttade i panik ifrån huset som var fyllt av mögel.. Känns skönt att det är klart så att man slipper ägna en tanke åt det längre :) Jag och Gabriel har umgåtts hela förmiddagen på egen hand och han har varit en riktig liten busunge som inte alls haft planer på att sova ;) Det har resulterat i att mamman nu sitter i soffkoma och inte alls orkar ta tag i ett dyft när han äntligen somnat! Tänk att jag har så lite energi nuförtiden, snälla säg att det är tillfälligt.. Jag ska verkligen ta mig till apoteket och se om det går att lösa med nåt uppiggande iaf. Nu ska vi ju åka till Norge en vecka minst här efter helgen och då vill man ju ha lite energi så att man orkar med dagarna.
 Nu har vi alltså varit på en promenad i regnvädret vilket var jättehärligt :) Gabriel var så nöjd med livet så att han inte ville sova förrän vi hade kommit ända hem.. Men nu sover han som en stock och jag är så trött så jag ignorerar bomnedslaget i lägenheten och tippar omkull mig som en gammal tant i soffan en stund :)











 Ha en fin dag alla!! :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback