Otursdag!

 Idag skulle vi köpa en bil från en bilfirma, men när T hämtat den inser han att allt bara är fel med bilen. Så efter en kort övervägning åkte han tillbaka och gjorde ett återköp, på en bil :O Orkar inte gå in så mycket närmare på det. När han ringde och berättade vad som hade hänt var han ju rätt upprörd, och självklart besviken så jag gick ut på gräsmattan och pratade i telefon eftersom vi hade besök av Denice och Thea, när jag minst anar det känner jag ett jäkla stick under foten och inser att jag blivit getingstucken då taggen sitter kvar, ajaj!! Hoppandes på ett ben med ett snett leende på läpparna för att inte skrämma några små barn kom Denice till undsättning med alvedon på sticket och lite nervlugnande stöttande ord om att jag inte alls skulle få en allergisk chock och inte få luft (min stora skräck), jag har aldrig blivit getingstucken, i heela mitt 25-åriga liv. Och nu, samma sommar som Samuel, som också klev på en geting.. Vet någon om detta kan betyda tur?? LIte tur åtminstone :D Vi behöver det, så mycket som inte alls går som vi vill. Nu får turhjulet vända till våran fördel..

 Några bilder från midsommar på mig och mina två söner :)






 Nu ska jag trösta en älskling som är besviken över bilfloppen ;) Vi hörs imorgon fina, nu ska jag ta en bloggrunda och se vad ni andra haft för er idag :D

 Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback