Myshelg!! :)

 HEj på er!! Vi hade en jättemysig kväll igår med trevliga människor och god mat!! Var väldigt länge sen jag och älsklingen begav oss på vift ihop, men igår blev det som sagt av medans mormor nattade småprinsar. Det behövs verkligen att man får göra såna saker ibland! Vi hade bilen med oss så det blev lugnt på fronten och vi åkte hem lagom tid för att orka med två morgonpigga småtroll idag :) När vi kom hem igår var klockan närmare tolv, och då var minstemann uppe med mormor och hade tydligen inga planer på att sova ;) Väldigt lycklig Gabriel som fick vara uppe hur länge han ville trodde han, han somnade vad sju men vaknade vid nio igen så jag vet inte om han tyckte det var konstigt att vi inte var där när han vaknade och blev lite osäker.. Man vet ju aldrig, mamman var iaf glad över att få pussa lite på honom när hon kom hem :) Idag är han dock lite smådryg :O Jag tror han är trött men vill inte erkänna det.. Vi får väl tampas med honom idag som sagt, man är bara så bortskämd med honom nu :)



 Raymond njuter av värmen :)

 Nu sover barnen middag, och vi ska slappa lite innan vi ska till mormor på middag i eftermiddag :) Skönt att bli lite bortskämd!! Hoppas ni alla har en mysig helg :)

 Kram på er!!

 
Kommentarer
Postat av: Ida Cavallin

Hej gumman, jag måste bara länka en sak till dig. Hittade så himla gulliga solstolar åt åtminstone Samuel!=) Billiga dessutom...

http://www.houseofhedda.com/sv/artiklar/baby-barn/badlek/barnsolstol-m-parasoll-.html

puss puss

2011-07-10 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback