Mormortröst!

 När man har gjort illa sig och är ledsen är det mysigt att få lite tröst av en mormor som sjunger lite och berättar sagor för en när man sitter i famnen :) Här fick vi till och med muta med choklad för att Samuel skulle glömma bort det onda av getingsticket.. Som tur är vet vi ju nu att han inte är allergisk! Jag har själv aldrig lyckats blivit getingstucken, men jag kan tänka mig att ett stick i foten inte är skönt! Nu är han lugn igen men rätt vad det är kommer han åt foten där sticket är och då gråter han så han är nog lite öm.. Det gjorde nog mest ont i mammans hjärta när hon fick dra ur taggen som satt kvar! ;)




 Nu ska vi lägga våra små älsklingar här efter en livad kväll.. Få se om jag knoppar eller återkommer senare :)

 Kram på er!! :)
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Det är en Canon, men det går väldigt bra! :D :D Har inte riktigt hunnit testa och inspektera kameran ordentligt än, utan får nog göra det när vi är tillbaka i Oslo. Men av det jag testat och i det "dagliga användandet" är jag mycket nöjd! Det är så mycket skönare än 550D i grepp och sökare och det gör otroligt mycket för fotandet :D



Kramar

2011-07-05 @ 20:38:38
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback