Min älskling!

 Jag har ganska många älsklingar som ni vet :) Men idag har jag äntligen hämtat min Nikon!! Det var på tiden.. Nu kan man äntligen hamna i sina gamla fotspår igen :) Efter en trött förmiddag har jag aldrig riktigt kommit mig på fötter idag känner jag, det har inte hjälpt med nåt så det får nog bli den bästa medicinen i form av tidig kväll. Det har jag ofta i planeringen men eftersom min kärlek är en kvällsmänniska så blir det lixom sällan av.. Hur tror ni man kan gå och lägga sig i sin ensamhet när man har en underbaring i soffan som man knappt hinner med om dagarna pga av smågrynen!! ;)

 Vi har fyllt skafferiet med lite burkmat åt Gabriel igen så att det finns.. Nu har man inte såå otroligt mycket tid att stå och laga, man jagar unge, tröstar, leker, kramas, berättar sagor, sjunger,, typ :P hela dagarna.. Så ska man äta själv också!! :) Men jag ska försöka ta mig samman nån dag igen här och fylla upp frysen med lite hemlagat.. Ungen är ju bara så kräsen, Samuel åt precis allt man gav honom men inte lillebrorsan inte. Så här krävs det lite hjärna bakom, samt lite lirkande med smakerna!
 Jag investerade även i lite nya underkläder.. När tid finnes ska jag göra något jag haft väldig lust med lääänge.. Ta alla underkläder, Bh:ar, trosor och strumpor å skänka till Uff.. Nej då :D Men slänga bort allt!! Och skaffa nytt, helt nytt och fräscht.. Fattar ni hur mycket man använder sina underkläder! Det ska bli väldigt skönt! Nu har jag börjat iaf, men det är en bit kvar, så nästa sväng in mot staden får det bli ett litet projekt. Det känns som att efter man fick barn så är det väldigt sällan man uppdaterar åt sig själv, man hamnar alltid på barnavdelningarna och nu när dom är små är det väl värst eftersom man tycker att dom alltid har behov för något.

 Nu ska jag lägga mig och spana i en tidning och äta lite youhurt med frukt och musli :) Ha en fin kväll allihopa så hörs vi imorgon igen! Då ska vi på kalas för min fina vän Denice som fyller 25 år :)

 Kram
Kommentarer
Postat av: Filippa

Vilken underbar blogg! :)

Hittade hit från Engla.



Kram på dig

2011-07-11 @ 20:49:43
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback