Grattis min fina vän!

 Denice som fyller 25 år idag :) Det innebär att vi nu har över 12 år på nacken som goda vänner! Härligt!! Och fler år ska det ju bli.. Du är så go gumman! Tänk vad många fina, och mindre fina ;) minnen vi har tillsammans.. hihi!
 Idag kommer vi och firar dig vilket ska bli jättemysigt såklart :) Puss på dig darling <3




 En vän som man kan skratta ihjäl sig med! Vara ledsen och besviken med.. Ha jättekul med.. en glad, snäll och väldigt bra vän som jag älskar :) <3

 Nu blir det seen frukost här.. Jag har fått nackspärr :O Väldigt skönt! Vet inte hur jag ska bli av med den heller.. Jag trodde att det skulle vara över efter natten då man slappnar av men det var det inte så jag får väl dras med det här idag! Mina små prinsar är för övrigt väldigt dåliga i sina små magar idag, inge magsjukevarning men jag kan säga nästan 100 att det är pga Samuels penicillin och Gabriels tanduppsprickning som vi väntar på nu närsomhelst :) Han har ju varit lite kinkig dom senaste dagarna men som tur är sover han lika bra på nätterna! Dom fick en ny bok av oss igår :) Jag läser något varje dag för dem, det gjorde min mamma för mig också så det sitter nog i lite.. Det är ju så mysigt också!


 En bok om en liten tjej, från hon stiger upp på morgonen tills hon lägger sig :)

 Ha en fin dag alla :) Så hörs vi senare!!
Kommentarer
Postat av: Hannah

Hälsa Denice och gratta henne från mig :) här hemma

Har vi oxå en Ingrid bok, Ingrid lagar mat och den

Är mycket poppis! Puss

2011-07-12 @ 10:38:31
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hihi. Vad spännande att se var er nästa blir för kön då! Kul om det skulle stämma det du sa som liten.



Namnet Junie vet jag ärligt inte hur gammalt det är.

Och det är inget vi har i släkten.

Jag såg en gång på nätet en flicka som hette Juni, och fastnade för det. Men tyckte det var lite kort så både jag och T ville lägga dit ett "e" oxå.

Det är iaf ovanligt. Det är kul!

Har du några flicknamn på lager då?



Kramar!

2011-07-12 @ 20:17:57
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack älskade vän! Va fint du skriver! Å härliga bilder ;) tacksam för att du inte lägger ut en viss "harsolatsönderansiktetochäterchipsmeddipp" bild!! Haha :)

2011-07-14 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback