God kväll!! :)

 Som ni märker är jag en hel del osynlig i bloggen just nu.. Tror att jag inte har så mycket energi till övers! Vi har krångel med vår nya bil, ac:n och fläkten krånglar!! :( Så vi blir lite osäkra på om vi verkligen törs bege oss nästan 10 timmar i bil med våra små söner utan att kunna reglera värmen eller kylan i bilen.. Lite nedslående, men med vår vanliga tur så kunde man väl inte förvänta sig annat!! Lite pessigt inlägg men jag tror att jag får hämta lite energi och komma tillbaka till er med nåt positivt sen istället :) Som mamma säger -Så länge pojkarna får vara friska!! Och jaa, det stämmer såklart, men det finns andra saker som också behöver gå på räls ibland för att man ska kunna känna sig glad och lättsam..

 Kram på er fina!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad tråkigt. Hoppas ni kommer iväg. :)

2011-07-29 @ 22:13:45
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback