Till något trevligare!

 Nu har Samuel lämnats på dagis! Fel vecka fel dag ;) Ett av mina vanliga drag, men dem ville ändå ha honom kvar :) Dem sa att de ändå skulle få sakna honom då vi åker till Norge! Han var så glad imorse över att han skulle få åka tillbaka till dagis och leka med alla barnen, så det var inte alls så som jag trodde att det skulle bli att lämna honom efter semestern :) Nu blir det frukost och sen snabba mig med lite hushållsysslor här innan vi ska iväg med bilen. Igen! Hoppas vi får en lösning snart..

 Några bilder från igår..









Ha en bra dag alla!! Kram så länge :)
Kommentarer
Postat av: JOHANNA

haha hur ser jag ut då! Tur att dina små hallon alltid blir lika söta på bilder :))

2011-08-10 @ 20:29:04
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback