Planering!

 Helst av allt så skulle jag ju vilja planera hela vår framtid :) Ni vet, hus, trädgård, läge, vad vi ska göra för mysiga familjeäventyr osv.. Nu kan jag ju bara drömma lite än så länge eftersom vi inte ens har nåt husköp på G eller nåt annat spännande i sikte heller för den delen ;) Men när man minst anar det kan ju hela tillvaron bara svänga helt om och överraska en. Det är lixom det jag väntar på! Att älsklingen ska få sitt drömjobb nån gång här inom snar framtid så att vi kan starta igång med allt vi vill! Just nu får jag nöja mig med att planera vad jag måste införskaffa i barnens garderober till höst och vinter :) Till pojkar gillar jag mycket färger som regel, känns som att det blir lite roligare då! Nu fastnade jag dock för några finingar i H&Ms höst/vinter-katalog som gick mer i det neutrala :) Koftor och liknande! Kanske Gabriel får uppleva lite mjukare färger i höst :) När jag tänker tillbaka har Samuel mestadels fått vara en färgsprakande liten tuffing.. Det är kul att shoppa åt sig själv, men sen man fick barn alltså.. Då är det ju ännu roligare att shoppa åt dem :D Planen från min sida är att införskaffa höst och vinterkollektionen över gränsen och inhandla det mesta i Norsk väg ;) Känns roligare på nåt vis eftersom vi bor här. Plus att jag insett att Sverige är värdelösa på riktiga utekläder i alla avseenden!! Nu ni blir det Norska märken för vår del, och det som chockar mest är att mycket är faktiskt billigare på den fronten som utekläder!! :))

 Idag har vi haft en slapp, varva innelek med utelek, umgås och prata lite skit med Johanna, mysdag helt enkelt!! Mitt kusinbarn skulle flytta hem från Norge, men när hon kom hem så ångrade hon sig visst igen ;) Så då får man passa på att njuta lite av den underbara människan medans hon e på "hemmaplan".


Älskar gungan!!




 Sån här blick får mamman när hon säger att det är dags att gå in för att dricka välling och göra kväller ;) Vacker allvarsam liten gosse!

 Nu sitter min älskling här och tittar på en väldigt otäck film :O Gud så rädd jag är för otäcka filmer! Har inte sett nån på många år bara för att jag mår så dåligt efteråt! Usch!! Dags att övertala honom till kanalbyte, kanske är nåt spännande förlossningsprogram istället :)

 Puss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback