Matglad?

 Jag har alltid tyckt om mat, äter i princip det mesta och frukost älskar jag. Som jag nämnde i nåt tidigare inlägg så har matlusten börjat krångla mycket från min sida, just nu existerar den inte. Ingenting är gott och jag blir inte sugen på något heller :( Tänk så tråkigt det blir, och min älskling försöker förgäves med alla sina förslag men inget lockar mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, tror jag ska ringa vårdcentralen på måndag och se om man kan få nåt matlusttriggande utskrivet. Jag vet att jag borde äta, främst för att hålla energinivån på en bra balans eftersom man måste orka en del med två så små men även för att inte gå ner i vikt. Det vill jag inte då blir jag som en planka :P

 Vi har iaf haft lite egentid där vi begav oss en sväng till Jenni och Mange på lite kaffe och pratstund i solen :) Sen åkte vi hem och försökte hetsa undan lite stök och jag hann dammtorka av en hel del, Jäklar vad det går undan när vi är utan ungarna ;) Barnen hade till min stora förvåning skött sig alldeles ypperligt och en halvtimme in i cirkusföreställningen slocknade Gabriel utan ett knyst :) Samuel hade applåderat lyckligt åt djuren och konsterna dem gjorde men var väldigt skeptisk för en inte alltför barnvänlig clown med lång näsa :P Mamsen var lite orolig ett tag att det bara skulle bli gnäll av hela historien då båda två är förkylda men det gick över förväntan! Tack igen Lisse och Matte för att dem fick följa med på sin allra första cirkusföreställning !! <3 Jag blir så glad över att vi verkligen känner att dem vill vara med Samuel och Gabriel, vill ha dem med och frågar om dem får låna dem. Det känns tryggt att ha dem hos er :) Puss på er!!!!!


 Så kom två nöjda gladkillar hem och slocknade på tvärten :)


 Trotsar tröttheten lite och varvar ner till Emil i Lönneberga :)

 Nu ska jag krypa ner under en filt här och hoppas på nåt spännande på tv:n!!

 Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback