Liten sjukling!

 Gabriel har sån hård otäck hosta, stackars lilla vännen våran. Ikväll har han feber och är lite kinkig så jag undrar om det kan vara tänder som fortsättningsvis spökar.. Men nu har han fått lite näsdroppar och alvedon här eftersom jag tror inte hostan är så behaglig i hans lilla bröstkorg, så lite välling på det och nu sover båda småttisarna sött i sina sängar! :)
 Jag å Majsan å Hannah har haft en mysig förmiddag som gick lite för fort innan det var dags att hämta upp både Samuel och Vera på dagis.. Men lite fick vi shoppa iaf! Så nu ser det lite bättre ut i garderoben hos smågrynen. Mamman och pappan fick stå över även idag vilket inte alls är för ovanlig nuförtiden. Men det får bli en senare fråga. Jag har överlag inte alls mycket till höst, vinter och utekläder eftersom jag inte behövt vara ute och rulla mig i snön med små barn tidigare ;) Älsklingen min har klagat sen vi möttes på det så i år har jag lovat att verkligen satsa på det och strunta i allt annat så att vi alla kan vara ute i snön i vinter!

 Nu sitter vi i soffan och slappar, mamma har skämt bort oss med hämtmat i form av Tre små rätter ikväll så vi slapp stå vid spisen idag iaf :) Så fick hon mysa med Samuel och Gabriel som hon längtat efter när vi var borta.. Livets efterrätt som hon kallar det <3 

  Batteriet på kameran dog precis, annars hade ni fått se vad jag hittade idag! Bl.a en supergullig mössa till Samuel som Majsan och Hannah skrattade lite åt :) Men den var supergullig på!! Det får bli imorgon! Nu ska jag njuta framför tv:n resten av kvällen framför Intensiven:för tidigt född och Livet på BB :D Älsklingen får offra sig, en kväll iaf annars brukar det som regel vara sport på tv:n så den här kvällen är min! Blir bebissjuk varje Onsdag ;)

 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback