Kärleken är evig när vi har varandra..

 Idag är ytterligare än dag i mängden då jag ignorerar att hemmet behöver en genomgång och en uppfräschning :) Det finns ju betydligt mycket roligare saker att sysselsätta sig med om dagarna cå jag kör vidare med.. Dammtussarna under sängen är änglarnas tofflor ;D
 Så idag har vi alltså varit på Tropicanaland och badat med gullguttene, mycket uppskattat av båda två som är riktiga badnymfar :) Heelt färdiga var dem när vi satte oss i bilen och åkte hem, sen lite soffhäng med välling och bums i säng. Nu sover dem sött och jag ska bara ligga plakat och läsa Mama och Veckans nu eller vad den heter! Städningen den tar vi en annan dag, imorgon ska små älsklingarna få åka med Gudföräldrarna på Cirkus :) Fattar ni vilka härliga gudföräldrar dem har eller?? Hoppas dem sköter sig och inte blir skräckslagna av allt ljud å clowner å elefanter :P Mamman skickar med lite mutmedel.. Nu återgår jag till att göra ingenting resten av kvällen och hoppas att min stora älskling är öppen för lite mys <3

Idag..


 Guldbröderna <3










 Och som ni ser är pappsen fotograf här :P


 Hoppa ner från kanten!!!!! Nu!!!


 Blir det nån bild eller?? :)

 God fredagskväll alla fredagsfirare!! Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka mysiga bilder! :)

2011-08-27 @ 06:08:39
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback