Idag är en sån där dag...

 Då man tycker att det är underbart när barnen är i säng och det är lite lugn och ro i stugan! Idag är en sån där dag när det är lite slitsamt med små pojkar och man skulle behöva ha en liten paus och bara få rå om sin älskade man! Samuel har varit dag nr 2 på dagis efter semestern och det innebär trött liten grabb som gråter för minsta lilla och visar sina dåliga sidor temperamentsmässigt.. Gabriel i sin tur har jobbigt med tand nr 2 som kikat upp men sen inte synts till igen för att titta upp igen, ja så håller det på. Konstigt men Ida var här idag och sa att det måste ju bero på att tandköttet hans är svullet.. Han har jobbigt med små tandebissarna sina :( Han är kinkig helt enkelt, har svårt att koppla av helt på dagtid och sova så länge han behöver. Som tur är är det ju så korta perioder :)

 Annars har vi bara varit hemma idag, kallt och ruggigt utanför dörren har det varit så lite städning och tända ljus fick det bli. Sen kom Ida, Björn och Zeke på besök vilket alltid är jättemysigt :) Samuel blir såå lycklig när han få leka med vovven, det kan dock bli lite väl ivrigt ibland från hans sida! Han är lite för liten för att förstå att när hunden vilar måste man låta honom ligga ifred, och när mamman säger ifrån blir ju besvikelsen rätt stor ;)
 Nu sover grynen och jag har placerat mig i soffan inför en kväll med program som jag älskar :D Just nu är det förlossningskliniken, efter det är det Livet på intensiven (också bebisprogram) sen Livet på BB,, Härligt va?? Det är typ det enda jag tittar på förutom Solsidan, jag är en riktig oroshäck!!

 Det blev lite pyjamasbilder imorse...








 Ha en fin kväll alla godingar :)
 
 Kram
Kommentarer
Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Hej!!! och TACK så mycket söta du. Kul att bli rekommenderad! Detsamma säger jag, vilken fin blogg du har och fin familj! :)



Hahaha jag har också tittat på en massa förlossningsprogram och bloggat lite samtidigt!

KRAM



2011-08-10 @ 23:40:49
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback